Frisk!

2013-08-15 | 08:10:51 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej! Nu känner jag mig äntligen frisk!!
Biob var jätte bra, men kändes lite mer hollywood stil än de första två. Det var jätte coolt för Producenten, Regissören och Skådisen som spelar Jorge kom till bion och blev intervjuade och berättade om filmen innan den började, så det var ascoolt!

Igår träffade jag min kompis Julia från teatern, vi gick runt i stan, först hoppade vi av i Skanstull och gick runt på Söder och kollade på lite affärer, sen gick vi till Slussen och där kollade vi på Bikbok, Monki & Weekday, sen åkte vi till t centralen och gick till Brandy & Melville eller vad den nu heter, de har jätte fina kläder där men man måste ta typ 2 storlekar större än vad man har på det som inte är onesize för det är Italienska storlekar.

Sen fikade vi på Espressohouse som ligger precis brevid, mysigaste jag har varit på. Jag tog en Chilatté och Julia tog en kladdkaka. Vi gick till Zara i sturegallerian också och sen åkte vi hem.

Jag köpte inget förutom Chilattén eftersom jag inte fått min lön än, men idag har jag det så ska nog åka till stan med min syrra och köpa lite kläder inför skolstarten! Såg btw en jätte fin klänning på Brandy & Melville som jag kanske ska köpa!

Ha det bra!

_______________________ Kommentarer _________________________________________________