God morgon!

2013-08-13 | 10:03:50 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Blir bättre och bättre för varje dag trots det är jag fortfarande sjuk, men det känns som att det är på väg bort. Har haft svårt att sova, men igår sov jag 11 timmar och idag sov jag också länge!
Ska fixa en gardin till min sovrumsdag idag på förmiddagen, sen ska jag träffa Tom och klockan 18:00 ska vi gå på förhandsvisning av snabba cash på Park på Östermalm...
Man fick gratis biljetter på JC om man var medlem så det är inte så att jag är VIP eller nåt...
Men hade inte sett någon av filmerna när vi hämtade ut biljetterna så häromdagen såg vi ettan, men vi har inte sett tvåan än så måste hinna det innan vi ska gå på bion, vi ska nog fira vår 1,5 halvt års dag idag också!
 
Ha det bra!
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________