Miss Li och spökhuset

2013-08-17 | 09:13:51 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej igår var jag först på promenad på söder med Tom, lyckades såklart glida in på ringen och fynda ett fint armband på glitter för 20kr. Sen gick vi förbi Pärlans kola(ett ställe där dom gör asgod hemmagjord kola) för att jag ville se vart det låg nånstans. Sen gick vi och kollade vart min teater på Folkkungagatan låg som jag ska börja på.

Sen på kvällen mötte jag och Tom mina kompisar Lina, Julia och Marta och åkte till grönan för att se Miss Li. Vi möttes vid sex så vi kom fram typ 1,5 timme tidigt så vi passade på att gå i spökhuset så länge, det var kul och man hoppade till lite men jag kan ju inte säga att det är super läskigt direkt.

Miss Li var jätte bra trots att hon hävdade att hon hade vaknat upp med 39 graders feber imorse, men det kan man ju verkligen inte säga att man märkte av.

Efter konserten skulle vi åka till Kungsan för att möta min syrra där som skulle se Kim Cesarion klockan 21:45 och Miss Li slutade typ 21:20 så det var lite stressigt. Vi fattade fort att vi inte skulle hinna om vi tog spårvagnen för det var asmycket folk och dom går typ var tionde minut, så vi satsade på att gå! Det han vi inte heller utan vi kom fram lagom till att nästa konsert som var Nääk och Nimo skulle börja, men vi orkade inte stanna och se den så vi åkte hem istället för min syrra var redan på väg hem.

På vägen till t banan träffade jag Jessica och hennes kusin och kompisar, det var kul för jag har inte hunnit träffa henne på hela lovet för att båda har jobbat fett mycket, men vi bestämde att vi nog ska ses på måndag så det blir nice!

_______________________ Kommentarer _________________________________________________