Sitter och segar!

2013-08-08 | 20:38:32 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Just nu sitter jag och har ont i nacken och är trött i huvudet men samtidigt pigg på något konstigt sätt, är ensam hemma så är både rastlös och för trött för att göra något meningsfullt, så därför skriver jag ett till inlägg för det är ju typ sånt man har tid med när man är sjuk och inte har nåt bättre för sig. Inte för att dissa bloggar, jag har ju en själv och har haft flera andra förut, bland annat en som kallades ploffe som jag delade med min kompis Lina, som antaligen är den enda som brukar läsa den här bloggen också, hon har också en ny blogg nu. Den heter linalinaa.blogg.se
 
Jag har ju redan berättat att jag har varit i London och på bråvalla festivalen i sommar, men jag tänkte berätta vad jag har gjort annars också! Jag har mest hängt med min pojkvän Tom, både hemma och på hans land, där har jag dessutom hjälp till att måla en bod tillsammans med Tom och det fick jag lite lön för även fast det andra som jag mest har hållt på med den här sommaren är att jobba på Coop. Vilket inte alltid har varit så kul! Ett tips! Om ni någonsin ska sommarjobba som kassörer, säg att ni absolut inte kan jobba på midsommarveckan! Särskillt inte om ni jobbar på Värmdö. Det var typ det jobbigaste jag någonsin har gjort, och ja det kanske låter lite konsitgt att jag jobbar på Värmdö när jag bor en timmes resväg därifrån, och jag kan inte säga att jag var glad för det på midsommar, eftersom det är där: Ute på landet..som alla firar och har sina jävla sommar fester...jag orkade inte ens göra någonting den dagen för att jag var så hilma trött efter jobbet.
 
Annars så har det varit ett bra sommarlov, jag har hängt en del med min kompis Lina och även en del med polaren Julia från vår teater grupp. De har varit väldigt roligt, har även varit med Tom och hans kompis Victor en del. Det har varit jätte kul för både Tom och Victor är så jävla sköna, det är såklart Lina och Julia också och ibland är det rätt skönt att hänga med två tjejer några timmar eftersom jag annars brukar vara med Tom i princip dygnet runt, så att man kan prata lite tjejsnack osv. 
 
Ska även träffa min kompis Elin som jag känt sen jag var liten på söndag tillsammans med Lina, Elin är två år yngre än mig och Lina men jag tycker inte alls det spelar någon roll för hon är skitsnäll ändå, jaja nu får jag sluta tjata, hej då! :)
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________