Sl

2013-08-15 | 17:32:28 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Sitter på tåget och det har varit problem som vanligt! Har varit kaoz ich förseningar varje gång jag har åkt t bana under den senaste veckan, banfel, nåt brott i Blåsut och nu vagnfel. Tycker däremot inte att man ska klaga på personalen på Sl utan snarare på att det är dåligt kvalitet på tågen eller nåt. Jag jobbar ju själv på coop och jag vet hur jobbigt det är med folk som klagar, så ja skulle aldrig palla jobba på sl själv för att alla klagar på den hela tiden, därför tycker jag lite synd om personalen när folk klagar eftersom jag själv vet hur det känns. Jag tycker att när det väl händer något så brukar ändå personalen vara asbra på att fixa det snabbt och att folk i allmänhet borde klaga mindre!

Ha en bra dag!

_______________________ Kommentarer _________________________________________________