Fredagsmorgon!

2013-10-18 | 09:30:43 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej! Som jag sa igår så är jag ledig idag så jag har nyss vaknat! Det var så himla skönt med sovmorgon men idag har jag mycket att göra igen, även om det nästan bara är roliga saker. Först ska jag gå till banken och fixa så att jag får ett vuxen bankkort eller vad man ska kalla det. Vilket kanske inte är jätte kul. Men sen ska jag träffa Julia och Lina i stan och fika och göra lite ärenden till en som fyller år snart. Sen måste jag nog köpa ganska mycket kläder inför hösten också. Så det ska bli kul. Sen klockan två ska jag träffa en tjej i slussen som jag ska köpa ett par jätte fina klackskor av som jag troligen kommer ha på studenten! Så det är också nice! (Om hon kommer den här gången) förra gången sa hon att hon var sjuk en kvart innan vi skulle mötas så jag hade skyndat mig som fan till mötesplatsen i onödan, så det var lite irriterande :-/. Men jaja tror det kommer bli en rolig dag i allmänhet!! :D trevlig helg allihopa!! Just i helgen har jag inget inplanerat vilket år väldigt ovanligt och väldigt skönt så den här helgen ska jag bara ta det lugnt och göra saker som jag gillar :))
_______________________ Kommentarer _________________________________________________