Glad Halloween!

2013-10-31 | 20:12:50 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Idag har jag och min syrra haft tvättstugan hela dagen så har inte hunnit göra så mycket annat, förutom att vi hann ta en snabbtur till farsta och min syrra lyckades övertala mig att köpa en jättefin guld glittrig top som passar bra till jul eller nyår och matchande nagellack som kassören lyckades få mig att köpa. Inte så att jag inte ville köpa dessa grejer, jag blev jätte nöjd topen är asfin. Såg the body shops adventskalender också! Skulle typ dö för att få en sån!!
 
Igår var jag med Tom, Bea och Victor man kan säga att vi hade det väldigt roligt men det är också därför jag har varit trött hela dagen idag...
 
Det kom några barn och gjorde bus eller godis på oss, det jobbiga var att vi bara hade två chokladkakor som de fyra barnen fick dela på, när jag sa detta till dem så tittade dom på mig som om dom trodde att det var ett skämt, sjukt stelt, men dom hade ändå redan as mycket godis och dom fick i alla fall nånting. 
 
Nu på kvällen har jag kollat på Awkward och har precis börjat på tredje säsongen så det är nice, ska nog se mer snart, men kanske ska äta lite glass emmellan. Tom har vart hemma och spelat GTA 5 hela dagen som han gick och köpte imorse direkt efter att han fått studiebidraget så nu är väl halva slut redan. Men tycker verkligen han förtjänade att köpa det eftersom typ alla killar som har det köpte det direkt när det kom ut så han har fått vänta ett tag för att han inte hade några pengar innan. Längtar tills jag får testa detta, ska nog ta och kapa ett flygplan...
 

Ha en bra Halloween allihopa!!!

 
Bild på mig tagen med lång slutartid och ficklampa, tyckte den såg lite spökig ut!!
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________