Plick och dagen i allmänhet!

2013-10-24 | 18:06:31 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Idag har jag haft sovmorgon, sen haft en jätte intressant lektion där vi diskurteradfe vårat konsumptionsamhälle och hur vi tror att saker vi köper ska få oss att bli lyckliga för att vi tror att det vi köper gör oss närmare andra människor. Vilket egentligen nog är det man vill när man köper något. 
 
Sen har jag varit i stan med Julia och hjälpt henne att hitta kläder till en halloween fest vi ska gå på och jag köpte mig en klänning som jag tror kommer passa till en fest jag ska gå på. Vilken var en likadan som den Julia köpte, skillnaden är att jag inte ska trasa sönde min och spruta fake blod på den. Kan lägga upp en bild sen!
 
Sen måste jag bara säga att ni måste ladda ner appen plick, kom på att den passar väldigt bra med det jag skrev om att vi pratade om på min lektion(not), men i alla fall, det är en app där man kan sälja och köpa folks begagnade men fina kläder. Här kommer några bilder på vad jag har shoppat för awesome grejer där. Tyvärr finns inte Plick till android! Men den kanske kommer :)
 
 
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________